  • 21. Data: 2013-03-12 19:45:36
    Temat: Re: Coraz wieksze parcie na podatki - proponuje 100%
    Od: hiki kileri animali sori <h...@a...pl>

    On 12.03.2013 19:36, Mario wrote:
> [...]
    acownikow-wyrok-ws-im,19925,5442645,1,agencyjne-deta

    > Czytasz a ni nie rozumiesz.
    > "Spór o PIT od nieodpłatnych świadczeń dla pracowników toczy się od lat."
    > "Ekspert podkreślił, że w sytuacji, gdy NSA ciągle wydaje odmienne
    > orzeczenia dotyczące tego samego problemu pracodawcy organizujący
    > imprezy integracyjne nie wiedzą, jakie obowiązki podatkowe na nich
    > ciążą. Sytuację taką mogłoby zmienić ujednolicenie stanowiska NSA"
    >
    > Bez sensu jest w kontekście tej sprawy pisanie o coraz większym parciu
    > na podatki, skoro temat wałkowany jest od lat i zapadają sprzeczne wyroki.

    Gdyby nie było parcia, to by zapadaly wyniki na korzysc tych, ktorych
    chca oskubac.

    To ze teraz tak czasem inaczej zapadaja - oznacza parcie na podatki "a
    moze teraz sie uda".

    Minister Finansow znow sie odetnie od wyroku NSA

    Urzad Skarbowy sie na niego (NSA) powola ;]

    Minister czysty, budzet pelniejszy.

    zen.aspx

  • 22. Data: 2013-03-12 19:47:00
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-03-12 19:45, hiki kileri animali sori pisze:

    acownikow-wyrok-ws-im,19925,5442645,1,agencyjne-deta

    > Gdyby nie było parcia, to by zapadaly wyniki na korzysc tych, ktorych
    > chca oskubac.

    Albowiem?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 23. Data: 2013-03-12 19:47:42
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maruda wrote:

    > Myśl dokładniej. :)
    > Bo jeśli ktoś Cię uprzedzi, że nie przyjdzie, bo mu babcia umarła, to
    > masz przychód - bo kupiłeś o jedną półlitrówkę mniej, akcyza do
    > Vincenta nie wpłynęła, a on tego nie lubi...

    on też ma korzyść bo mógł potencjalnie polecieć wynajętym helikopterem...
    ;-)

    i nie opłacony przelot jest jego zyskiem.

  • 24. Data: 2013-03-12 20:00:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-03-12 18:21, t? wrote:

    > Jak nic się nie zmieni, to w nadchodzących wyborach głosuję na JKM. Co
    > prawda uważam go za wariata, ale przynajmniej będzie stanowił jakąś
    > przeciwwagę dla reszty, jeśli wejdzie do sejmu.

    To już lepiej głosuj na PiS. Oni są pod tym względem opozycją idealną -
    zawsze przeciw wszystkiemu. Z Korwinem to nigdy nic nie wiadomo - sam
    napisałeś że wariat, to już lepiej dobrze zdiagnozowany;)

    Shrek.

  • 25. Data: 2013-03-12 20:01:05
    Od: hiki kileri animali sori <h...@a...pl>

    On 12.03.2013 19:47, Mario wrote:

    acownikow-wyrok-ws-im,19925,5442645,1,agencyjne-deta

    > Albowiem?

    Albowiem wtedy nie byłoby parcia na podatki.

    zen.aspx

  • 26. Data: 2013-03-12 20:04:02
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-03-12 19:06, witek pisze:
    > i tak beda musieli
    > za samą możliwość
    No to teraz weźcie pod uwagę, że każdy z nas ma potencjalną możliwość
    wygrania tych kilkudziesięciu baniek w lotto. No i ch* - pozamiatane. W
    życiu się nie wypłacimy :->

    Maciek

  • 27. Data: 2013-03-12 20:09:12
    Od: Maurycy Poszepszyński <s...@a...com>

    Użytkownik - Shrek napisał::

    > To już lepiej głosuj na PiS. Oni są pod tym względem opozycją idealną -
    > zawsze przeciw wszystkiemu.

    Poniekąd słusznie, bo to PiS obniżał podatki i zusowskie składki. PełO
    je tylko dźwigała i dźwiga wytrwale podążając w stronę absurdu, więc nie
    stawiaj diagnoz PiSowi, "doktoże".

  • 28. Data: 2013-03-12 20:16:25
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maurycy Poszepszyński wrote:

    > Poniekąd słusznie, bo to PiS obniżał podatki i zusowskie składki. PełO
    > je tylko dźwigała i dźwiga wytrwale podążając w stronę absurdu, więc
    > nie stawiaj diagnoz PiSowi, "doktoże".

    tylko że PIS rządził podczas prosperity a PO rządzi podczas kryzysu.

    ja też uważam że PO nie koniecznie działa w sprawach gospodarki sensownie
    ale nie sądzę aby PIS w ibecnej sytuacji postepował mocno inaczej.

  • 29. Data: 2013-03-12 20:19:51
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Maurycy Poszepszyński wrote:

    a-zaplaty-podatku-a29741

    > No to tym samym, możemy zapomnieć o jakichkolwiek mezaliansach - no bo
    > jezeli jakiś młody wałęsowicz podaruje pierścionek za trzysta patyków
    > ubogiej pannie, to ją puści z torbami.

    zawsze do pierscionka moze dolaczyc worek pieniedzmi.

  • 30. Data: 2013-03-12 20:42:55
    Od: RedLite <y...@n...kom>

    W dniu 12.03.2013 19:45, Maruda pisze:

    > Próbuj dalej.
    > Przypomnę tylko, że JKM był autorem jedynej uchwały lustracyjnej (którą
    > z resztą sejm przyjął).

    Lustracja dziś nie jest problemem. Była kiedyś, ale tego nie zrobiono.
    Finito.

    Poza tym JKM ma wiele innych pomysłów. W tym większość od czapy.
    Gdybym jednak wiedział, że jest choćby minimalna szansa na to, że
    załapie się do koryta, byłbym skłonny zagłosować.

    Co prawda zderzenie jego chęci z realną polityką, z dużym
    prawdopodobieństwem okazałoby się mocno rozczarowujące. No, ale jeśli po
    drodze oderwałby ileś tam tych cwanych, chciwych pijawek i tępych,
    buraczanych, urzędniczych ryjów od organizmu państwa, to już byłby
    sukces wiekopomny.

    Ale nie przejdzie.

    --

    RedLite