  • 61. Data: 2013-03-13 01:16:40
    Temat: Re: Coraz wieksze parcie na podatki - proponuje 100%
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 12 Mar 2013, hiki kileri animali sori wrote:

    > W koncu to strategis fiskusa - nie lapac tego, co mu trudno udowodnic
    > i trudno sciagnac, tylko lapac tych co placa, bo jak placa to moga
    > i maja z czego zaplacic ponownie.
    >
    > Dlatego lepiej ustawe zrobic, zeby w przypadku gdy niedobry sprzedawca nie
    > odprowadzi vatu, to sciagnac go z kupujacego.

    Niedopatrzenie.
    Przeoczono wersję z *potencjalnym* klientem ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 62. Data: 2013-03-13 07:52:39
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-03-12 22:56, Yogi(n) pisze:

    > Ciekaw jestem, czy zapłacili podatek od ipodów.

    A mówią, że dzisiejsza młodzież taka technicznie i nowo/multimedialnie
    wyedukowana, a iPoda od iPada nie rozróżnia...

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 63. Data: 2013-03-13 08:04:55
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości

    > A mówią, że dzisiejsza młodzież taka technicznie i nowo/multimedialnie
    > wyedukowana, a iPoda od iPada nie rozróżnia...

    Masz rację, ale ja nie młodzież, ani fan produktów apple. Zresztą, ipody
    tez dostali ;)

    --
    Yogi(n)

  • 64. Data: 2013-03-13 12:42:35
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Maurycy Poszepszyński wrote:

    > Od tego woreczka, też trzeba zapłacić podateczek. Nie łudź się.

    oczywiscie, ale mozna go zaplacic zawartoscia woreczka.

  • 65. Data: 2013-03-13 17:54:10
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 12.03.2013 18:21, t? pisze:
    > Jak nic się nie zmieni, to w nadchodzących wyborach głosuję na JKM. Co
    > prawda uważam go za wariata, ale przynajmniej będzie stanowił jakąś
    > przeciwwagę dla reszty, jeśli wejdzie do sejmu.

    Już raz był w sejmie i co? Myślisz, że tym jednym miejscem coś przeciwważy?
    Zresztą szanse marne, żeby się dostał. No i lata już swoje ma, więc
    pewnie nawet nie będzie próbował.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 66. Data: 2013-03-13 18:24:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 13 Mar 2013 17:54:10 +0100 osobnik zwany Przemysław
    Adam Śmiejek napisał:

    > Już raz był w sejmie i co? Myślisz, że tym jednym miejscem coś
    > przeciwważy? Zresztą szanse marne, żeby się dostał. No i lata już swoje
    > ma, więc pewnie nawet nie będzie próbował.

    jak nie. przecież już ogłosił ze wygrał wybory uzupełniające do senatu,
    które jeszcze się nie odbyły :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 67. Data: 2013-03-14 00:18:40
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Gotfryd,

    > A główną "czapę" stanowi dobór partnerów koalicyjnych.
    > Poczynając od Wałęsy "nie wiedziałem ze prezydent tak mało może",
    > poprzez Balcerowicza "PDoOF skrócę do jednej strony", i tak kolejno...

    Pierwszy PIT-11 miał jedną stronę.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 68. Data: 2013-03-15 12:14:46
    Od: Mirek <m...@t...win>

    Dnia Tue, 12 Mar 2013 16:36:59 +0100, hiki kileri animali sori napisał(a):

    > Coraz wieksze parcie na podatki - proponuje 100% podatku VAT i 100%
    > podatku dochodowego. Tak, zeby firma od kazdego tysiaca placila 2000
    > podatku, a pracownik od kazdego zarobionego 1000 placil 1000 pluz na
    > ZUS.
    >
    > To by ukrocilo to wyludzanie podatkow od panstwa, ukryte w nieodplatnych
    > obiadach na imprezach firmowych.
    >
    > Czytamy....
    >
    > "NSA orzekł we wtorek, że przychodem pracownika jest sama już możliwość
    > wzięcia udziału w firmowej imprezie integracyjnej."
    >
    > http://podatki.onet.pl/nsa-wydal-niekorzystny-dla-pr
    acownikow-wyrok-ws-
    im,19925,5442645,1,agencyjne-detal

    Bo polski system podatkowy zachęca do kombinatorstwa. Weźmy np. taką
    ukróconą ulgę internetową - po poprawkach senatu muszę robić cesję umowy
    na starom żeby odzyskać jeszcze przez afair dwa kolejne lata te 7 stówek
    na whiskas dla kota.

  • 69. Data: 2013-03-15 15:10:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-03-13 01:15, Gotfryd Smolik news wrote:

    > Ale jak napiszesz program i pozwolisz, aby KAŻDY mógł
    > za zerową opłatą korzystać z tego programu, to "rynkowa
    > wartość" wynosi zero i tyle. Tyleż również wynosi należny
    > podatek.
    > W odróżnieniu od "bonusa" dla pracownika, bo tego już nie
    > każdy może nie otrzymać, *mając* możliwość otrzymania :>

    No dobra - była ograniczona czasowo promocja na grę Metro 2033. Przez
    chyba 2 tygodnie była za darmo, teraz już nie jest. Czyli za free
    dostałem coś co ma konkretną wymierną rynkową wartość różną od zera -
    można sprawdzić ile teraz kosztuje i już. Mam się bać skarbówki?

    A jeśli tak, to zwracam uwagę, że Ty też mogłeś sciągnąć, wiec masz
    potencjalny dochód - bójmy się razem.

    A i dostałem Kindla w promocji (płacił pan i tamta pani, poprzez firmę LOT.

    Shrek.

  • 70. Data: 2013-03-15 15:22:09
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Shrek wrote:
> [...]
    > dostałem coś co ma konkretną wymierną rynkową wartość różną od zera -
    > można sprawdzić ile teraz kosztuje i już. Mam się bać skarbówki?

    Ale byla za darmo dla ciebie czy dla dowolnej osoby, ktora ja w tym
    czasie "kupila".