  • Data: 2004-04-17 13:16:45
    Temat: Re: Cud nad wisla...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 17 Apr 2004, bromden wrote:

    >+ > Jak podali w sejmie
    >+ > MIMO obnizenia stawki CIT wplywy drastycznie wzrosly..
    >+
    >+ Skąd ta informacja?

    Słyszałem co najmniej dwa razy w 1 programie PR, zdaje się
    przy okazji któregoś z porannych wywiadów (w okolicy "między
    siódmą a ósmą" zwyczajowo zapraszają kogoś z polityków).
    Na pewno było też w serwisach informacyjnych: "wykonanie
    ściągalności" (w %% planu budżetowego) jest lepsze niż w zeszłym
    roku, kwota ściągnięta też.

    >+ "Kuźmiuk zaatakował rząd za to, że zdecydował się na obniżkę podatku
    >+ dochodowego od osób prawnych do 19 proc., na czym - jak stwierdził -
    >+ budżet stracił 7,5 mld zł.

    Ależ mistrzu, co mistrz... no jakby podatek wynosił 25% zamiast
    15% no to od podstawy opodatkowania 75 Gzł wyszłoby 18,75 Gzł
    podatku, a tak to wyszło 'tylko' 11,25 Gzł. Nie wiem od jakiej
    wartości bazowej CIT poseł zaczął - rachunki pewnie trzeba
    skorygować, ale pewnie o tę ideę chodzi :>
    Tego że przy wyższej stawce podatki byłyby zapłacone, ale ZA
    GRANICĄ to poseł już widać nie ogarnia, bo:

    >+ To jakaś schizofrenia

    ;>

    --
    pozdrowienia, Gotfryd