  • Data: 2003-02-05 05:06:41
    Temat: Re: Czy faktura VAT musi okreslac termin platnosci?
    Od: BAH <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 4 Feb 2003 15:11:54 +0100, "Boguslaw Szostak"

    >Absolutnie NIE jest to bezpieczniej....

    w tym przypadku całkowicie bezpiecznie.

    >POD ZADNYM POZOREM niema pan prawa zmienic
    >wystawionej faktury,

    Faktura nie została wystawiona.
    (brak podpisu wystawcy - wystawca
    niekoniecznie zgadza się z jej treścią)

    Złota zasada: "Kto ma złoto ustala zasady" (JKM)
    W tym przypadku chodziło w gotówkę,
    którą dysponował odbiorca ;-)

    >ktora dokumentuje zdarzenie gospodarcze.

    Nie dokumentuje ;-))

    Takich "dokumentów" każdy moze każdemu sporządzić tysiące.
    (ale podpisać się już za kogoś nie może).

    >Moze pan wystawic korekte, albo "duplikat"

    Korekte do czego ? (odbiorca i tak nie podpisze)
    Duplikat "nieistniejacej faktury" (co z term. płatności ?)

    BAH