eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCzy firma ma prawo odmowic wystawienia Faktury VAT osobie fizycznej nie prowadzacej DG? › Re: Czy firma ma prawo odmowic wystawienia Faktury VAT osobie fizycznej nie prowadzacej DG?
  • Data: 2009-05-22 15:16:07
    Temat: Re: Czy firma ma prawo odmowic wystawienia Faktury VAT osobie fizycznej nie prowadzacej DG?
    Od: Rafal M <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Maj, 22:33, "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"
    <m...@t...waw.pl> wrote:

    > A do internetu masz?https://nbok.n.pl/selfcare/

    Teraz mi powiedz jak wydrukowac sobie tam ten "dowod zaplaty". Bo jest
    tylko mala informacja pogladowa o stanie salda i kwota ostatniej
    faktury. Nie ma jak obejrzec historii.

    Mi naprawde nie przeszkadza, ze nie wysylaja papierowej wersji
    rachunku poczta - ale niech chociaz dadza mozliwosc go sobie
    wydrukowania/archiwizowania. Tak jak sieci komorkowe przysylaja fvat
    w .pdf, banki wyciagi w .pdf. Czemu Nka nie moze tak chetnym zrobic?
    Szybkie, wygodne (bo .pdf i sobie wydrukujesz, i sobie bez problemu
    zarchiwizujesz na praktycznie dowolnym nosniku), a nie kombinuja jak
    pijany zajac pod gorke :/

    Tak juz OT: dzisiaj udalo mi sie dodzwonic na ich infolinie, i nie ma
    problemu z wysylaniem fvat poczta. Zobaczymy jak bedzie w praktyce ;)

    Pozdrawiam
    Rafal