  • Data: 2004-07-15 09:10:15
    Temat: Re: Czy jest sens wystawiać fakturę VAT na kwotę 0 zł ?
    Od: /sl <w...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 7/15/2004 10:46 AM, Użytkownik Łukasz Kaliński napisał:

    > będzie

    > Czemu nieodpłatne? Mam prawo dać klientowi rabat w dowolnej wysokości.
    > Jeżeli na to mnie stać, jeżeli mam dobry humor, mogę mu sprzedać coś za 2
    > zł - spójrz na telefonię komórkową.

    U operatorów komórkowych jest to działanie typowe - praktycznie
    *wszystkim* dają telefon za złotówkę a potem zarabiają na połączeniach i
    na pewno tak kalkulują,żeby wyjść na swoje. A tu mamy przypadek, że dla
    wszystkich klientów usługa kosztuje 100 zł a mamy jednego klienta który
    płaci 2 zł bez żadnego uzasadnienia ekonomicznego.