    From: Rafał <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Czy jest tu obowiązek podatkowy?
    Date: Tue, 12 Oct 2010 08:02:58 +0200

    W dniu 11.10.2010 23:28, witek pisze:

    > A zdziwiłbym się jeśli nie. To jest twój dochód i jak najbardziej masz
    > go wykazać na PIT.
    >
    > Ba nawet jakbyś go woził za darmo, to też nie bedzie tak różowo. Ale dla
    > kolegi. Dla którego to taka darmowa podwózka jest jak najbardziej
    > opodatkowana. Nawet wyżej, bo mogą mu taką usługę policzyć po kosztach
    > taksówki.

    To jak zwykle zaczyna rodzić się pytanie - gdzie jest granica?
    Bo jak rozpatrzyć takie przypadki - żona pojechała okazyjnie z
    przyjaciółka na zakupy jednym samochodem. To w zasadzie skrajność, ale
    gdyby przyjąć zasadę że "zorganizowany i ciągły" czyli dziewczyny jeżdżą
    na zakupy co tydzień, no a później już przypadek Pytajnika czyli
    codzienny dojazd do pracy. Gdzie pomiędzy tymi przypadkami będzie
    granica żeby się urząd nie doczepił?