  • Data: 2004-10-08 21:05:10
    Temat: Re: Czy liczba uczestników tego ..............
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 8 Oct 2004, Mirek Q wrote:
    [...]
    >+ Wolę żeby urzędnicy podlegli MF mieli ograniczone wyjście na zewnątrz
    >+ i jednocześnie żeby moje PITy były bezpieczne.

    Tu masz rację. Nie było moim celem użalanie się nad tym że pracownik
    nie mógł się dostać do "prywatnego maila".
    Ale to IMO koncepcja o rząd wielkości inna od nieprzepuszczania
    *protokołu* (zapytań HTTP), raczej nie wnikając w porty...
    Obowiązkowy lokalny w3cache (i serwer NNTP :))...
    No i egzekwowanie polityki "nieściągania śmieci" :] (wiem, trudna
    sprawa :[).

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)