eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCzy moge uzyskac zwroty podatku VAT przy takiej dzialalnosci ? › Re: Czy moge uzyskac zwroty podatku VAT przy takiej dzialalnosci ?
  • Data: 2004-11-26 06:23:10
    Temat: Re: Czy moge uzyskac zwroty podatku VAT przy takiej dzialalnosci ?
    Od: "Patryk" <p...@o...mila.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maniek_Camry" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:co4p9d$2us$1@inews.gazeta.pl...

    > "Patryk" <p...@o...mila.edu.pl> wrote in message

    > 3%,
    > chyba miałeś na myśli 22 % ?

    Nie. Zakupuje produkty rolne po 3%.

    > ewentualnie
    > Oczywiście pod warunkiem, że VAT z przychodów będzie niższy niż VAT z
    > zakupów.

    To zrozumiale. Koszty mam po 3% i 22% (prad, itp), sprzedaje po 3% i
    zwyliczen wychodzi ze zawsze bede mial nadplate.

    > Nie, VAT rozliczasz do 25 nastepnego miesiąca a na zwrot czekasz ... 60
    dni
    > :-( Ale jeśli będziesz musiał zapłacić VAT (w sytuacji gdy przychó
    będziesz
    > miał duży) to wpłaty będziesz musiał dokonać w dniu złożenia deklaracji
    :-(

    Chodzi mi o to czy jesli na deklaracji wykaze tylko zakup za 30 000, a
    sprzedazy w tym miesiacu nie bedzie w ogole to bede mogl uzyskac zwrot
    podatku ? czy moze za ten miesiac wszystko mi przepadnie ?

    Druga sprawa to kto decyduje o tym czy na deklaracji kwote zwrotu podatku
    wpisuje jako przenoszona na nastepny miesiac, czy jako zwracana na konto -
    ja, czy US ?

    Patryk