    From: "Jola" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Czy mogę zatrudnić pracownika będąc na ryczałcie ?
    Date: Sat, 10 Jul 2004 16:03:00 +0200

    Oczywiście chodzi mi o wejście na VAT przy obrotach powyżej 40 tys.zł. Z tym
    zatrudnieniem to chodzi mi głównie o to by mógł mi ktoś legalnie czasami
    pomóc, ewentualnie zastąpić mnie itd. Mam znajomą która chętnie by na to
    przystała za parę złotych, nawet nieoficjalnie, ale ja boję się ewentualnej
    kontroli PIPu, US... i pytania kto pani jest i co tutaj robi.

    Pozdrawiam.

    wiadomości
    zjan.zabrze.pl...