  • Data: 2002-01-03 10:02:32
    Temat: Re: Czy można odliczyć ...
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "ania" <a...@e...pl_#@!%> wrote in message
    news:a119p8$elq$1@druid.ceti.com.pl...

    > kobita powolywala sie na jakis przepis ale nie pamietam - odliczenia
    > dokonywala moja wspolniczka

    Ja wiem, ze mile panie z US maja SWOJA interpretacje.

    W ustawie o pdoof chyba nic takiego nie ma, wiec ciekawi mne,
    czy ktos sie z tym przeszedl do sadu.

    Bo cala sprawa rozbija sie o to co jest, a co nie jest budowa domu...

    Acha... Tam jest chyba domu lub lokalu w budynku wielorodzinnym.
    Wiec co jest, a co nie jest czescia owego lokalu.

    Cos mi sie placze po pamieci ze w GP napisamno iz
    ktos wygral wlasnie sprawe o piwnice...

    > ja wiem napewno ze mozna odliczyc garaz wchodzacy w sklad budynku - ale
    > jednorodzinnego, za to nie mozna wolnostojacego garazu jesli ma sie domek

    Nooo wolnostojacy garaz nie jest czescia budynku...

    > ania

    Pozdrowienia

    Boguslaw