  • 31. Data: 2011-07-10 13:31:02
    Temat: Re: Czy można samego siebie formalnie zatrudnic?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-07-10 15:22, cef pisze:

    > A co dla tych, którzy się nie ubezpieczą nigdzie?
    > Jakieś obozy?

    ???

    A teraz są jakieś obozy dla tych, co się nigdzie nie ubezpieczają?

    --
    Liwiusz

  • 32. Data: 2011-07-10 13:39:47
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Liwiusz wrote:

    > ???
    >
    > A teraz są jakieś obozy dla tych, co się nigdzie nie ubezpieczają?

    Ale przedsiębiorcy.

  • 33. Data: 2011-07-10 13:43:21
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    > A co dla tych, którzy się nie ubezpieczą nigdzie?

    a co za problem skladke zdrowotna zostawic ? Oczywiscie jedna bo
    nastepnym debilizmem jest liczenie skladki z kazdego tytulu.

  • 34. Data: 2011-07-10 13:43:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-07-10 15:39, cef pisze:

    > Ale przedsiębiorcy.

    Co "ale przedsiębiorcy"? W czym oni gorsi od - dajmy na to - gospodyń
    domowych, że za brak ubezpieczenia chcesz ich karać... Syberią??? ;)

    --
    Liwiusz

  • 35. Data: 2011-07-10 14:05:52
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Pendrive" <P...@d...pl> napisał w wiadomości

    > a co za problem skladke zdrowotna zostawic ? Oczywiscie jedna bo nastepnym
    > debilizmem jest liczenie skladki z kazdego tytulu.

    Piszac o obozach mieli na mysli raczej obozy dla nie majacych za co sie
    samodzielnei utrzymac staruszkow, a nie dla tych, ktorzy nie maja uprawnien
    do panstwowej opieki zdrowotnej.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 36. Data: 2011-07-10 14:13:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-07-10 16:05, SDD pisze:
> [...]
    > samodzielnei utrzymac staruszkow, a nie dla tych, ktorzy nie maja uprawnien

    Socjaliści zawsze mieli "dobre" pomysły. Jak ktoś nie jest na państwowym
    żołdzie, to od razu by go do łagrów dali.

    --
    Liwiusz

  • 37. Data: 2011-07-10 14:17:50
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Liwiusz wrote:

    > Co "ale przedsiębiorcy"? W czym oni gorsi od - dajmy na to - gospodyń
    > domowych, że za brak ubezpieczenia chcesz ich karać... Syberią??? ;)

    Po prostu teraz są zmuszani do ubezpieczeń, a jak nie będzie obowiązku,
    to liczba takich osób bez źródeł utrzymania pewnie wzrośnie.
    Niepotrzebnie mieszasz do tego gospodynie domowe - jeśli się utrzymują
    teraz,
    to dadzą radę później. Ja myślę raczej o tych, którzy teraz nie wypracowują
    nic,
    i na starość dostaną zapomogę z ZUS, ale to zwsze coś - może pozwoli
    przeżyć.
    Jak nie będzie nic, to jak przewidujesz?

    PS
    Wiem, że ZUS i tak padnie....

  • 38. Data: 2011-07-10 15:36:05
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 10 Jul 2011 11:13:01 +0200, Pendrive napisał(a):

    > polecam czetac ze zrozumieniem, obecnie nie mam z tym problemu, ale mialem
    > rok temu,

    Czyli ze śpiewem na ustach zapłacisz np. 2000zł ZUS-u, gdy zaczniesz
    lepiej zarabiać?

    > chcialbym by bylo procentowe z pewnym ograniczeniem. Ile osob by wtedy
    > pootwoeralo firmy i placilo legalnie podatki ..

    Na razie mogą otworzyć i płacić ulgowy ZUS przez dwa lata.
    Niewystarczająca zachęta? Policz sobie od jakiej kwoty "na etacie"
    zapłaciłbyś porównywalne składki.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 39. Data: 2011-07-10 16:32:19
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 10.07.2011 16:13, Liwiusz pisze:
    > Socjaliści zawsze mieli "dobre" pomysły. Jak ktoś nie jest na państwowym
    > żołdzie, to od razu by go do łagrów dali.

    No właśnie. przecie metoda Korwina: Wyrżnąć albo zostawić na ulicy,
    niech zdechną, jest o wiele bardziej humanitarna.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 40. Data: 2011-07-10 19:02:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-07-10 16:17, cef pisze:
    > Niepotrzebnie mieszasz do tego gospodynie domowe - jeśli się utrzymują
    > teraz,
    > to dadzą radę później.

    I tak samo przedsiębiorcy.

    --