  • 1. Data: 2004-01-05 15:38:01
    Temat: Re: Czy musze korzystac z ubezpieczenia myjni samochodowej? (ale sie wkurzylem)
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    5 Jan 2004 16:00:20 +0100, na pl.soc.prawo, w...@w...pl napisał(a):

    > Lusterka mialem zlozone (i tak bylo w protokole). Tym razem sobie z rozych
    > wzgledow daruje
    Ja bym nie darował.
    Skoro jest w protokole napisane i potwierdzone przez pracownika, że były
    złożone to *nie Ty tylko PZU musi udowodnić * że było inaczej.
    Ja napisałbym pozew, kopię skierował do PZU i daję gwarancję że ich prawnik
    zaproponuje ugodę.
    Sam miałem sytuację - co prawda nie związaną z myjnią tylko z wypadkiem - i
    przesłanie kopii pozwu spowodowało, natychmiastowe propozycje ugody ( mimo
    wcześniejszego braku jakiejkolwiek reakcji na moje pisma).
    Mieczysław

  • 2. Data: 2004-01-05 15:58:18
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Mon, 5 Jan 2004 16:38:01 +0100, na pl.soc.prawo.podatki, Mieczyslaw
    napisał(a):

> [...]
    Sorry ! Poszło nie tą grupę
    Mieczysław