eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCzy nierozliczony za 2000r wydatek na cele mieszkaniowe mozna jeszcze rozliczyc? › Re: Czy nierozliczony za 2000r wydatek na cele mieszkaniowe mozna jeszcze rozliczyc?
    From: "MariuszK" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Czy nierozliczony za 2000r wydatek na cele mieszkaniowe mozna jeszcze
    rozliczyc?
    Date: Tue, 25 Mar 2003 08:05:24 +0100

    Użytkownik "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl> napisał w wiadomości
    > Nie wiem czy dobrze rozumiem w czym problem ale możesz zrobić pit korygujący
    > za tamten okres.Tak sądze
    > Wiola

    Moze troche uscisle - mianowicie ponosilem wydatki na cele mieszkaniowe w 1999 i
    2000r. ale zostaly rozliczone w ramach duzej ulgi mieszkaniowej tylko te z 1999r. a
    mala czesc wydatkow poniesiona w 2000 przez pomylke nie zostala rozliczona.
    Wg tego co Pani pisze musialbym chyba skorygowac pit z 2000r. a dodatkowo pity z 2001
    a moze tez 2002 bo wszedzie moglaby byc rozliczana reszta niewykorzystanej ulgi? Czy
    to jest jeszcze mozliwe?
    Pzdr,
    MariuszK