  • 1. Data: 2002-05-13 14:10:36
    Temat: Re: Czy odlicze VAT od samochodu osobowego kupionego na DG (amortyzacja?)
    Od: "Pulsar" <p...@h...pl>

    Od zakupu samochodu nie odliczysz - i nie można było także przed
    nowelizacją.

  • 2. Data: 2002-05-13 14:11:13
    Od: Piotr Molski <p...@s...pip.com.pl>

    Witam,

    Moja Pani poprosila mnie o pomoc w znalezieniu informacji, a ja zglaszam
    sie do Was...

    Pytanie brzmi - czy mozna odliczyc VAT od samochodu osobowego kupionego
    na firme wpisanego do srodkow trwalych?

    Wiem o nowelizacji ustawy o VAT z 26.03.2002, ale jeszcze do niej nie
    dotarlem. Mozecie podrzucic jakies linki do ustaw i ich nowelizacji?
    Jestem modemowcem i niezbyt dlugo "smigam" po sieci...

    Dziekuje (z gory) i pozdrawiam

    Piotr

  • 3. Data: 2002-05-13 14:17:13
    Od: Piotr Molski <p...@s...pip.com.pl>

    Pulsar wrote:

    > Od zakupu samochodu nie odliczysz - i nie można było także przed
    > nowelizacją.

    Witam,
    Dzieki za szybka odpowiedz :) Szkoda, ze nie odlicze :(
    Moze jakies linki do ustaw?

    pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2002-05-13 22:53:42
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Mon, 13 May 2002, Piotr Molski wrote:
    [...]
    >+ Moze jakies linki do ustaw?

    Polecam:
    www.infor.pl (i obejrzeć wersje "dla właścicieli" i "księgowych"
    - wybór z prawej u góry)
    www.hoga.pl

    Konkretnie dla przykładu:
    http://www.infor.pl/dane/index.html?right=aktyprawne
    /right.htm&left=aktyprawne/left.htm&prawo=1

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 5. Data: 2002-05-14 17:30:28
    Temat: DZIEKI !!! No text
    Od: Piotr Molski <p...@s...pip.com.pl>