  • Data: 2008-03-05 11:46:46
    Temat: Re: Czy to mozliwe ?
    Od: "Qulki" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "K.Pawlik" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    news:6dda8a38-42a4-4154-93e7-e7adfddf5a1d@x41g2000hs
    b.googlegroups.com...
    Zmieniłem w zeszlym roku prace. Pracowalem w 2 roznych firmach na
    umowe o prace. Mam dwa PITy 11. Skali podatkowej nie przekroczylem.
    Posumowalem wszystko wrzucilem do programu Pity2007 i wyszlo mi ze mam
    do doplaty 164 zl.
    Czy to mozliwe? Czy moze cos zle wypelnilem/wpisalem ?

    Możliwe
    Na przykład:

    Jeśli okresy zatrudnienia (koniec jednego, początek drugiego) zbiegły się w
    jednym miesiącu
    lub
    wynagrodzenie z jednego płacone w miesiącu następnym, a z drugiego w
    bieżącym

    generalnie koszty uzyskania przychodu zostały w sumie zastosowane za 13
    miesięcy (czyli 2x w jednym z miesięcy)