    From: "Andrew" <anbereda@poczta.(onet).pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Czy wszystko trzeba wrzucać w KUP?
    Date: Mon, 19 Oct 2009 09:42:48 +0200

    > 1. Nie wiem jak jest w pełnej księgowości, być może przepisy są
    > restrykcyjniejsze, ale z tego co pisała Maddy wynikało mi że
    > nie, z zastrzeżeniem niżej (że mowa o przepisach PODATKOWYCH,
    > a nie dotyczących rachunkowości).

    Art. 6 ustawy o rachunkowości nie pozostawia wątpliwości.

    Ujmować należy wszystkie przychody i koszty. Zresztą jest rzeczą oczywistą -
    potencjalny inwestor musi wiedzieć jaki jest rzeczywisty obraz sytuacji
    finansowej spółki.Wyobraźmy sobie np sytuację na giełdzie gdyby każdy sobie
    wpisywał do ksiąg co chce. PKPIR to co innego gdyż jak sama nazwa wskazuje
    jest to ewidencja podatowa.
    ANDREW