  • Data: 2002-09-29 21:00:04
    Temat: Re: DG
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 27 Sep 2002 22:21:58 +0200), "Jacek"
    <s...@p...pl> był(a) napisał(a):

    >Hej hrabio powiedz Ty mi w jaki sposób zdobyć 10 wpisów do EDG

    Złożyć 10 wniosków.

    >i co najważniejsze po co?

    Np. po to, żeby być wspólnikiem w 10 spólkach.

    >A może jeszcze do każdego wpisu chciałbyś NIP?

    Nie do wpisu, a do działalności, więc w tym przypadku do każdej SC. Co
    w zasadzie jest mniej więcej tożsame, choć biorąc pod uwagę ilość
    unikatowych wpisów (każdy wspólnik) oraz ilość unikatowych NIPów
    (każda firma) to nie jest ona równa i jej maksimum to
    NIP:=(ilość_wpisów/2)+1

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)