  • Data: 2006-04-26 06:42:22
    Temat: Re: DG - Środki trwałe , wyposażenie
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał wrote:

    > Czy mogę wrzucić w środki trwałe samochód który kupiłem rok temu i
    > odliczać na podstawie faktur za paliwo ?

    Człowieku zrozum wreszcie. Na ryczałcie nie odliczasz od dochodu
    ŻADNYCH kosztów. Więc wpisywanie jakiegoś kupionego przed rozpoczęciem
    samochodu do E nie ma sensu. Jeżeli dodatkowo (tak jak piszesz w innych
    postach) nie jesteś VAT-owcem, to nawet od tych ŚT, które kupisz
    wtrakcie trwania DG VAT-u też nie odliczysz.