  • Data: 2003-01-24 21:01:18
    Temat: Re: DG a dzialalnosc wykonywana osobiscie
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Maddy napisał:

    > Poczytaj sobie post Lateta bo mnie juz nudzi łopatologia...
    > Chłopak niby od niedawna w tym siedzi ale ma intuicję :-)
    > Tylko z tymi składkami od umowy o dzieło nakręcił :-)

    No to ja już nic nie rozumiem :-(
    Czyli co? W tym miesiącu wystawiłem FV na archiwizację dla pewnego biura
    nomen omen rachunkowego... W grudniu sprzedałem im komputer, a jeszcze
    kiedy indziej wystawiłem inną FV. Czyli co? Miałem wypisywać UZ na
    archiwizację? W tym momencie żaden właściciel firmy nie mógłby nic
    osobiscie wykonać w ramach swojej firmy, jeżeli to czynność nie dla
    ludności. Przecież na tej zasadzie to WASZ pomysł, żeby NA TO SAMO
    świadczyć usługi dla ludności też NIC NIE ROZWIĄZUJE, bowiem idąc tym
    tropem, można powiedzieć, że możesz mieć DG i świadczyć usługę drapania
    po dupie OF w ramach DG, a jak drapiesz prezesa jakiegoś
    przedsiębiorstwa, to już na UoD lub UZ (w zależności od charakteru
    drapania)...

    To jest tak kosmiczna bzdura, że chyba nikt przy zdrowych zmysłach by
    nie wymyślił...

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/