  • Data: 2007-05-29 19:43:05
    Temat: Re: DG - czy naprawde potrzebuje rachunek bankowy?
    Od: "Andrew" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik wrote:
> [...]
    A co na to regulamin rachunku?

    Faktem jest, że konta firmowe są droższe i nie pozwalają zwykle na darmowe
    wpłacanie gotówki w kasach. Ale myśle że mozna wynaleźć odpowiednią oferte.
    Używając konta osobistego do działalności nalezy pamietac o odmiennym
    opodatkowaniu odsetek ewentualnych. Zwlaszcza przy podatku progresywnym.