    From: "fart" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: DG - kilka pytań
    Date: Wed, 19 Feb 2003 08:39:49 +0100
    Sender: a...@f...onet.pl@dial-443.jgora.dialog.net.pl

    > Co do pełnomocnika - pelnomocnictwo musi byc poswiadczone notarialnie - a
    > jakie pelnomocnik bedzie mial prawa - to zalezy od tego, co wpiszesz w
    > pelnomocnictwie: mozesz napisac 'upowazniam do reprezentowania firmy'.
    > Z tym, ze nie jestem pewien jak to wyglada od strony US i ZUS -
    teoretycznie
    > podpada to pod UoP. - moze ktos z grupowiczow sie wypowie na ten temat.

    Nieeeee no kurna molek nie przesadzaj z tym notariuszem ........ a nie
    wystarczy we wpisie do działalności podać pełnomocnika ???????????????
    Ja nie będę dawał zarabiać notariuszom ..... i tak dużo zarabiają.

    a poza tym to niby dlaczego nie miała by być spółka ????????????????????
    Zakładając firmę MYŚLCIE O TYM JAK TO BĘDZIE JAK BĘDZIECIE JĄ LIKWIDOWAĆ.
    Uzgodnijcie , jak będziecie się dzielić długami i innymi zobowiązaniami
    ......... dochód łatwo podzieli,ć z długami ciężko.
    Ten na kogo jest firma bierze ryzyko ewentualnego wypięcia się teoretycznego
    wspólnika na długi, bo teoretyczny wspólnik będzie pracownikiem.
    Jeśli firma nie ma majątku ......... to kurna jakie dodatkowe większe koszty
    ponosi, przecież nie opłaca podatku od wartości wniesionego w umowie do
    spóki majątku ??????????????????
    Jedyne co, to podwójne ubezpieczenia ale, kurna molek, dochód spółki od razu
    dzielony jest na pół.

    > płacić

    Ja był naprawdę przemyślał srawę spółki ........ jeszcze raz pod względem
    dpowiedzialności.
    Przykro być wydymanym i spłacać długi firmy.

    pozdrawiam
    fart