  • Data: 2006-02-14 10:38:24
    Temat: Re: DG na jedna, dwie faktury i koniec.
    Od: "Czynnik" <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Graszka" napisał w wiadomości

    > W przeciwnym przypadku czeka cię nastepujący scenariusz:
    > Jeżeli teraz zgłosisz się do ZUS i zarejestrujesz jako osoba prowadząca dg
    > to na dzień dobry płacisz całe zdrowotne i część pozostałych ubezpieczeń
    > (fakt, że byłbyś z tych uprzywilejowanych i te składki miałbyś trochę
    > niższe, ale zawsze).

    A nie jest tak ze teraz obliczaja ile dni w danym miesiacu sie prowadzilo DG
    i za to sie placi ZUS a calosc od nastepnego miesiaca?

    > zawiadomienie o remanencie likwidacyjnym, remanent, wyrejestrowanie się w
    > WUS-ie i ZUS-ie itp. itd.

    Mialo to byc posrednictwo finansowe, podwykonastwo dla jednego z naszych
    swietnych bankow ktory jak juz zaczalem zakladac DG zmienil warunki
    wspolpracy (umowe moglem dopiero podpisac majac wpis do EDG). Wiec z czego
    bym musial tu remament zrobic. Przyznam (co pewnie widac) ze jestem zielony
    w tych sprawach.

    > Przyznam się, że mnie by się nie chciało.

    Mi tez sie nie chce, ale te 800 zl to by mi zwrocilo chociaz koszty za wpis
    do ewidencji i cale to zalatwianie.

    Pzdr.