  • Data: 2007-06-16 10:00:05
    Temat: Re: DG nazwa firmy na pieczatce
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 16 Jun 2007, Wrak Tristana wrote:

    > No niestety nie wiem o czym mówisz.

    O "Bracia Strach" można z gugla. Tych "od autobusów" kiedyś wspominałem
    na grupie, nie wiem czy z nazwy, bo walkę z teoretykami od zakazywania
    S.C. prowadzę od lat ;)

    [...Praktica...]

    > Niestety nie jestem w temacie.... To była jakaś lokalna DG OF?

    Jeśli można tak określić jednego z bardziej "firmowych"
    (swojego czasu) producentów sprzętu foto to tak.
    Zastrzegam ze niemal na pewno była to właśnie jakaś spółka handlowa,
    taka "bez nazwisk", i w tym problem.

    pzdr, Gotfryd