    From: "Latet" <N...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: DG, samochód i alarm
    Date: Wed, 23 Apr 2003 18:29:32 +0200

    > Opony "zwiększające wartość użytkową" też ??
    > Bo to że "normalnie zużyte" opony (czy cokolwiek innego) idą w koszty
    > jest niewątpliwie prawdiłowe. Pytanie było o dokupienie opon zimowych
    > których przedtem nie było, a nie wymianę starych !!

    Opony moga sie zuzyc bardzo szybko, np. w wyniku uszkodzen.
    Wiele razy juz wyrzucalem 1-2 roczne opony, z bieznikiem jak nowy,
    po stwierdzeniu drobnych pekniec w srodku, widocznych po zdjeciu kola.
    Przy normalnym cyklu, nowe opony - letnie lub zimowe, i tak kupuje sie
    co pare lat. Nie powinno wiec byc wielkim problemem podciagniecie
    tego pod "normalnie zuzyte".

    Wg poradnika, ktory kupilem, to w 2003 jest łatwiej.
    Ponoć do ubieglego roku - zadne ulepszenie nie moglo isc prosto do KUP,
    a teraz moze - o ile sie wie, ze nie przekroczy sie 3500 w roku.

    Tak sobie mysle, ze ciezko by mi bylo przekroczyc te 3500.
    Klimę juz mam..... co ja jeszcze moge ulpeszyc?
    Wstawie centralny zamek..... 300 zl ratem.
    Nic mi wicej do glowy nie przychodzi.
    No to jeszcze bardzo drogie opony moglym dopkupic, jesli nawet
    liczylyby sie one jako ulepszenie.

    Pozdrawiam,

    latet