    From: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: DRA wypełni Panienka z Okienka?
    Date: Tue, 2 Mar 2010 01:32:54 -0800 (PST)

    On 2 Mar, 09:07, "cef" <c...@i...pl> wrote:

    > To dokumentuje raczej tylko wysoko sk dek.
    > Uwa asz, ze wyci g bankowy zawiera wszystkie informacje, kt rych
    > od p atnika rozliczajacego wymaga ustawa?
    > Dane typu tytu ubezpieczenia, proporcje finansowania czy cho by wymiar
    > czasu pracy itp?

    Nie miałem pracowników, płaciłem tylko za siebie (zazwyczaj wyłącznie
    zdrowotne, bo jeszcze jakiś etat miałem).
    Przed laty uznałem, że skoro nie ma kary za niezłożenie formularza, to
    nie będę sobie d*.* tym zawracał, więc teraz z uwagą ten wątek śledzę.
    Sądziłem, że brak obowiązku składania deklaracji od czerwca dotyczy
    płacących tylko za siebie z tytułu DG (wtedy nie ma mowy o wymiarze
    czasu pracy, a tytuł ubezpieczenia wynika chyba ze zgłoszenia?).
    Przyznam się nawet, że nie wiem, co to są "proporcje finansowania"...

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski