    From: Maciek <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Darowizna
    Date: Wed, 12 Feb 2014 23:47:48 +0100

    W dniu 2014-02-12 23:17, witek pisze:
    > tu dochodzi kodeks rodzinny, ktory takowe utrzymanie nakazuje.
    > Z tego samego powodu jak dotajesz podrecznik do szkoły, który kupił ci
    > rodzic to nie jest to darowizna.
    No to tu zachodzi chyba ten przypadek. Babcia nie jest w stanie sama
    utrzymywać się z emerytury, bo nie jest jej w stanie nawet samodzielnie
    pobrać z konta. Mieszka z nią córka, która wszystko jej organizuje. Ba,
    nawet mieszkanie zostało już jakiś czas temu na córkę przepisane, więc
    to w sumie babcia mieszka u córki.

    > nieistotne co bedzie lepsze dla ciebie tylko co bedzie lepsze dla babci
    > darowizna pociągnie za sobą kłopoty babci, jak się ktoś zapyta kto płaci
    > za jej mieszkanie i kto opłaca jej rachunki skoro ma swoją emeryturę.
    Babcię to może ktoś pytać dowolnie długo. Jak już pisałem kontakt z nią
    jest średni. Jak zwykle przepisy swoje, a życie swoje.

    Maciek