    From: Maciek <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Darowizna
    Date: Wed, 12 Feb 2014 23:57:47 +0100

    > Wiesz, że od darowizny jest podatek? No, powiedzmy, "od limitu".
    > Zwolnienie "rodzinne" przysługuje pod warunkiem ZGŁOSZENIA
    > jej w skarbówce. W odpowiednim terminie.
    > I wykonania w odpowiedniej formie.
    Zakładam, że odpowiednia forma to: zawarcie umowy, wykonanie przelewu,
    zgłoszenie do US - tak byłoby dla mnie logicznie, ale proszę o
    ewentualne poprawki, bo może to wcale ma nie być logiczne :-)
    Czyli w sumie w wątku powinno pojawić się zadanie: przelew darowizny
    został wykonany dnia X; oblicz Y1 i Y2, gdzie X-Y1 i X-Y2 stanowią
    granice przedziału w którym powinien znajdować się dzień zawarcia umowy;
    przy założeniu, że Y to data zawarcia umowy darowizny, oblicz Z
    stanowiące maksymalną zwłokę w dniach na zgłoszenie umowy właściwemu
    urzędowi skarbowemu ;-)

    Maciek