  • Data: 2007-07-25 16:45:19
    Temat: Re: Darowizna darowizny
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "Madoniowie" <m...@w...go2.pl> wrote in message
    news:f87tf4$c27$1@news.interia.pl...

    > A co jest złego w podwójnej darowiźnie? Ja tu widzę stalinizm niestety, bo
    > opisana przeze mnie operacja jest legalna, wszystko zgodnie z prawem, ale
    > państwo (a w szczególności US) stoi ponad tym prawem. Patrz wymieniony
    > wyżej Kluska, JTT czy inne firmy doprowadzone do plajty z powodu błędu
    > urzędnika. Pomijam tu zupełnie fakt, że podatek od spadku i darowizn od
    > jakiejkolwiek rodziny to nic innego tylko grabież.
    > A gdyby tak odczekać miesiąc? Czy to coś zmieni?

    To, ze ta pierwsze nie miala na celu darowania czegokolwiek tej osobie, a
    jedynie obejscie podatku.
    Mocno bedziecie sie musili napocic, zeby wykazac, ze tak nie bylo.
    Miesiac tez nic nie zmieni, ale z zupelnie innego powodu. Nie sadze, aby
    notariusz poszedl na druga darowizne bez wpisania pierwszego obdarowanego
    do ksiag wieczystych a to troche potrwa i za darmo tez nie jest.