  • Data: 2007-07-25 20:10:33
    Temat: Re: Darowizna darowizny
    Od: "Madoniowie" <m...@w...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik *witek* w wiadomości o kryptonimie "f87umr$lav$...@i...gazeta.pl"
    napisał:

    > To, ze ta pierwsze nie miala na celu darowania czegokolwiek tej
    > osobie, a jedynie obejscie podatku.

    Ja wiem. Jest to jednak w pełni legalne obejście podatku.

    > Mocno bedziecie sie musili napocic, zeby wykazac, ze tak nie bylo.

    I tu jest właśnie stalinizm. To ja będę musiał udowadniać, że tak nie było.
    Czy to ja mam udowadniać niewinność, czy US moją winę?

    > Miesiac tez nic nie zmieni, ale z zupelnie innego powodu. Nie sadze,
    > aby notariusz poszedl na druga darowizne bez wpisania pierwszego
    > obdarowanego do ksiag wieczystych a to troche potrwa i za darmo tez
    > nie jest.

    Co jest kolejną grandą zresztą...

    Dzięki za rady. Mam nadzieję, że się to jakoś uda załatwić. Jest to poniekąd
    szczyt złodziejstwa, że bezdzietna ciotka nie może zadysponować swoją
    własnością zdobytą za kilka razy opodatkowane po drodze pieniądze tak, żeby
    kolejny raz nie nakarmić złodzieja w majestacie prawa, czyli państwa.
    Wpędzając przy okazji inną rodzinę w kredyt. Nie musieli wziąć kredytu na
    mieszkanie - wezmą na podatki...
    --
    Pozdrawiam,
    Przemek