  • 1. Data: 2007-07-24 21:19:37
    Temat: Darowizna darowizny
    Od: "Madoniowie" <m...@w...go2.pl>

    Bratanek dostając od cioci mieszkanie zapłaci ok 12% podatku od darowizny.
    Ale gdyby tak: siostra daruje bratu mieszkanie, a ten natychmiast daruje je
    synowi. W zasadzie ojciec zapłaciłby podatek, gdyby mieszkanie sprzedał. Ale
    go daruje, więc nie zapłaci. Syn otrzymuje od ojca, więc znów ta sama
    sytuacja, co siostra - bratu. A najlepiej by było, gdyby notariusz zgodził
    się tą operację wykonać za jedną wizytą.
    Czy to się da zrobić?

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 2. Data: 2007-07-24 21:47:38
    Temat: Re: Darowizna darowizny
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Madoniowie" <m...@w...go2.pl> wrote in message
> [...]
    > znów ta sama sytuacja, co siostra - bratu. A najlepiej by było, gdyby
    > notariusz zgodził się tą operację wykonać za jedną wizytą.

    Ryzykowne. US może się przyczepić i tak podatek naliczyć.

  • 3. Data: 2007-07-25 06:34:25
    Od: "Madoniowie" <m...@w...go2.pl>

    Użytkownik *witek* w wiadomości o kryptonimie "f85s1d$c15$...@i...gazeta.pl"
    napisał:

    > Ryzykowne. US może się przyczepić i tak podatek naliczyć.

    Ja wiem. US lubi się przyczepiać. Tylko na jakiej podstawie?
    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 4. Data: 2007-07-25 07:18:46
    Od: Malinowy Miś <m...@a...pl>

    Użytkownik Madoniowie napisał:

    > Ja wiem. US lubi się przyczepiać. Tylko na jakiej podstawie?

    "Podatniku, a teraz udowodnij, z enie jestes wielbladem" ;)

    --
    Malinowy Miś

    """Szatanów łatwo zidentyfikować, widać te buzie także w mediach"""
    - powiedział premier http://wiadomosci.onet.pl/1564510,11,item.html

  • 5. Data: 2007-07-25 08:14:53
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Madoniowie" <m...@w...go2.pl> napisał w
    wiadomości news:f85pvc$r1k$1@news.interia.pl...
> [...]
    > znów ta sama sytuacja, co siostra - bratu. A najlepiej by było, gdyby
    > notariusz zgodził się tą operację wykonać za jedną wizytą.

    Sprawdzałeś taksę notarialną?
    Żeby nie wyszło podobnie za dodatkowy akt......

  • 6. Data: 2007-07-25 11:26:08
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 25 Jul 2007 08:34:25 +0200, Madoniowie napisał(a):

    > Ja wiem. US lubi się przyczepiać. Tylko na jakiej podstawie?

    Umowy pozorne?

  • 7. Data: 2007-07-25 11:28:52
    Od: "Madoniowie" <m...@w...go2.pl>

    Użytkownik *Cavallino* w wiadomości o kryptonimie
    "f870s6$6sa$...@a...news.tpi.pl" napisał:

    > Sprawdzałeś taksę notarialną?
    > Żeby nie wyszło podobnie za dodatkowy akt......

    Nie wyjdzie z pewnością. Mieszkanie warte ok 600.000. Notariusz z pewnością
    weźmie mniej niż 72.000
    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 8. Data: 2007-07-25 11:52:42
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Madoniowie" <m...@w...go2.pl> napisał w
    wiadomości news:f87bnl$mh2$1@news.interia.pl...

    > Nie wyjdzie z pewnością. Mieszkanie warte ok 600.000. Notariusz z
    > pewnością weźmie mniej niż 72.000

    No to gra warta świeczki, dla świętego spokoju ja bym nawet jakiś czas
    pomiędzy darowiznami poczekał.

  • 9. Data: 2007-07-25 12:23:28
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 25-07-2007 o 13:26:08 jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>
    napisał(a):

    > Umowy pozorne?

    W post-stalinowskim panstwie zawsze jest taka mozliwosc,
    ale piłeczka udowodnienia tego jest po stronie US.

  • 10. Data: 2007-07-25 12:29:46
    Od: Malinowy Miś <m...@a...pl>

    Użytkownik t...@o...pl napisał:

    > W post-stalinowskim panstwie zawsze jest taka mozliwosc,
    > ale piłeczka udowodnienia tego jest po stronie US.

    Teoretycznie tak. Praktycznie Kluska to juz przerobil.