    From: "Andrzej" <A...@K...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Darowizna od likwidowanej osoby prawnej
    Date: Wed, 11 Jun 2008 23:44:37 +0200

    Dzięki

    > Sprzedać.

    Wiadomo, że proces likwidacji trwa, może zająć rok, a w wyjątkowych
    wypadkach nawet więcej. Sprzęt komputerowy w tym okresie by się
    jeszcze przydał stowarzyszeniu.
    Czy można go sprzedać pod koniec likwidacji, przed zrobieniem
    ostatecznego bilansu i wykreśleniem z KRSu ?
    Wydaje mi się, że tak, ale będę wdzięczny za potwierdzenie lub
    zaprzeczenie, najlepiej z uzasadnieniem. :-)

    Uzyskane ze sprzedaży pieniądze byłyby przeznaczone na cel dobroczynny,
    na przykład przekazane jakiejś fundacji wspierającej szpitale dziecięce lub tp.

    Pozdrawiam
    Andrzej