eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiDarowizna od rodzica i samodzielna jej wpłata na konto › Re: Darowizna od rodzica i samodzielna jej wpłata na konto
  • Data: 2013-03-28 20:39:51
    Temat: Re: Darowizna od rodzica i samodzielna jej wpłata na konto
    Od: "uciu" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 9637 pozyczka na ciebie - bez koniecznosci zglaszania
    > 2 * 9637 na meza, calosc zwolniona bez koniecznosci zgłaszania

    Tak tylko skoro pozyczki bedzie właściwie 3x 9637 to wszystko to trzeba
    oddac a to juz suma spora...
    Plusem jest tylko to ze składa sie jedno SD-3. Do tego wyjaśnij mi dlaczek
    dlaczego na mnie miałoby być 9637 a na męża 2*9637 ???

    Skoro w tej opcji do oddania jest prawie 30tyś to ona raxzej odpada.
    Wybiore opcje z jedną pożyczką na 9637 + reszta do podziału na dwóch jako
    darowizny.
    W tym rawiancie musze, jeśłi dobrze zrozumiałem złożyć 2x SD-3 gdyż pożyczka
    była w kwocie zwolnionej.
    Skonstruuje się 3 umowy i bedzie git:-)

    Pozdrawiam
    uciu