eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiDarowizna od rodzica i samodzielna jej wpłata na konto › Re: Darowizna od rodzica i samodzielna jej wpłata na konto
  • Data: 2013-03-28 20:47:47
    Temat: Re: Darowizna od rodzica i samodzielna jej wpłata na konto
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    uciu wrote:

    > Tak tylko skoro pozyczki bedzie właściwie 3x 9637 to wszystko to trzeba
    > oddac a to juz suma spora...

    pozyczka jest tylko jedna 9637.

    reszta to darowizna. to nie wymaga zwracania.

    > Plusem jest tylko to ze składa sie jedno SD-3. Do tego wyjaśnij mi
    > dlaczek dlaczego na mnie miałoby być 9637 a na męża 2*9637 ???

    dochodzę powoli do wniosku, że masz długie włosy blond.

    na ciebie jest pozyczka 9637 zl i darowizna 21089

    na meza jest darowizna 19274

    > Wybiore opcje z jedną pożyczką na 9637 + reszta do podziału na dwóch
    > jako darowizny.

    no to od poczatku tak jest tylko ze jak darowizne podzielisz troszke
    nierowno bo 19274 i 21089 to unikasz jednego druczka sd-3 od jednej osoby.

    > W tym rawiancie musze, jeśłi dobrze zrozumiałem złożyć 2x SD-3 gdyż
    > pożyczka była w kwocie zwolnionej.

    pozyczka to pozyczka nie ma nic wspolnego z darowiznami , a poniewaz tez
    jest zwolniona nie trzeba płacic od niej 2% PCC podatku.