    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Darowizna od rodziców na mieszkanie
    Date: Tue, 18 Jan 2005 13:45:59 +0000 (UTC)

    Dnia Tue, 18 Jan 2005 06:07:02 -0600, witek napisał(a):

    > w ustawie jest wyraźnie określone na co można przeznaczyć tą ulgą.
    > Zakupu działki budowlanej tu nie ma. Szczególnie jeśli budowy nie
    > rozpocząłeś.

    No dobrze, ale czy w takim razie wystarczy samo rozpoczęcie budowy? Z tego
    co pamiętam, to żeby np. US uznał ulgę przy darowiźnie na cele mieszkaniowe,
    to należy mieszkać w tymże mieszkaniu przez min. 5 lat. Mam więc
    wątpliwości, czy rozpoczęcie budowy na zasadzie wpisania do dziennika budowy
    "postawiono szopę na narzędzia" jest wystarczające...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004