  • 21. Data: 2008-01-18 22:57:02
    Temat: Re: OT, było: Darowizna pieniedzy
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    >  E no, niemożliwe, trzeba będzie gugla spytać!
    >  Widocznie zazwyczaj wcześniej popierasz się sam :)
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Chyba masz rację ; - popieram się sam , sam uzasadniam siebie, a na dodatek
    wymyslam kazusy tak wymyślone żeby udowodnić sobie, że nie mam racji.
    Przyznanie ci racji w powyższym jest oczywiscie kolejną aberacją - ale błagam -
    nie zmuszaj mnie do uzasadnieniania tego . :-)

    Pzdr=Kriss

  • 22. Data: 2008-01-18 23:33:57
    Temat: Re: Darowizna pieniedzy
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Kriss wrote:
> [...]
    > rozumowania (co do zasady błednie stosowany w stanie faktycznym)znalazłby
    > uzasadnienie w innych stanach faktycznych.
    > Podsumowanie dyskusji - " i oto mi chodziło" - sugeruje , że ;
    > - od początku dyskusji - we wszystkich jej aspektach - prezentowałeś poglądy ,
    > których nikt nie podważył ,
    > - oponent jest kretynem , bo na koniec dyskusji - przedstawił argumenty i
    > mozliwe teoretycznie inne sytuacje (niż omawiana), w których twoje poglady mogą
    > znależć zastosowanie.
    >
    > Gratulacje i wyrazy szacunku - pozdrawiam - Kriss

    Ulżyło ci?

  • 23. Data: 2008-01-19 00:57:31
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    na

    > Ulżyło ci?

    Nie.

    A Tobie, po zadaniu powyższego pytania samocena wzrosła ?

    Stary - nie liczyłem na nic więcej niż powyższe i nie zawiodłem się - to mnie
    satysfakcjonuje i cieszy - a nie przynosi ulgę.

    Ulżyłoby mi , gdybyś obiektywnie ocenił sprawę.
    Ulga w tym zakresie nie stanowi dla mnie celu samego w sobie.
    Konsekwencja oponenta , w każdym zakresie - nawet nieuzasadnionym logicznie -
    zawsze jest dla mnie czymś godnym podziwu i z góry napietnowana niepowodzeniem -
    negocjacji.

    Z wyrazami szacunku - Kriss

    Ps. Mimo wszystko - cenię sobie twoje argumenty i aktywność na forum.Nie
    kwestionuję całokształtu twojej pracy i jej efektów. Stać mnie na to , by
    przyznać Ci rację - jeśli w określonych przypadkach ją masz.Wiem ,że
    oczekiwanie tego samego z twojej strony - jest nieuprawnione.
    I tyle.

  • 24. Data: 2008-01-22 00:34:07
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 18 Jan 2008, Kriss wrote:

    > Chyba masz rację ; - popieram się sam , sam uzasadniam siebie, a na dodatek
    > wymyslam kazusy tak wymyślone żeby udowodnić sobie, że nie mam racji.

    Tego ostatniego nie łapię :(
    Zwyczajnie - odniosłem się do "przypadku ogólnego", czyli Twojego
    zastrzeżenia (jak rozumiem lekko ironicznego) że "po raz pierwszy
    poparłem".
    Ja NAPRAWDĘ chciałem napisać TYLKO tyle, że jak zabierasz głos i nikt
    nie ma odmiennego zdania, bo wyłożyłeś zestaw argumentów na tyle
    przejrzystych że nie sposób się nie zgodzić, to nie ma powodu żeby
    po kolei wszyscy się dopisywali "masz rację".
    Pasuje?
    No to tyle miałem na myśli, pisząc że "popierasz się sam".

    Odnoszę wrażenie, iż fakt że kiedy masz rację (a przynajmniej nikt nie
    uważa, że nie masz, choćby z tego powodu, że nie wie :>) zapada cisza,
    a tylko kiedy ktoś miewa obiekcje (uzasadnione LUB NIE) to się odzywa
    odbierasz jako jakiś atak wymierzony w siebie :(
    Przecież z założenia *dyskusja* (czy to przypadkiem nie jest grupa
    *dyskusyjna*?) obejmuje wymianę poglądów niekoniecznie zgodnych,
    przy pełnej zgodzie dyskusji nie widać :]

    > Przyznanie ci racji w powyższym jest oczywiscie kolejną aberacją

    Tego tekstu rzeczywiście NIE ROZUMIEM.

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 25. Data: 2008-01-22 12:56:45
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > po kolei wszyscy się dopisywali "masz rację".
    >  Pasuje?
    >  No to tyle miałem na myśli, pisząc że "popierasz się sam".

    A czy z tekstu , który komentujesz jako niezrozumiały - wynika coś więcej niż
    to co napisałeś powyżej ? :-)

> [...]
    > *dyskusyjna*?) obejmuje wymianę poglądów niekoniecznie zgodnych,
    > przy pełnej zgodzie dyskusji nie widać :]

    Nawet się nie dziwię - jesli sam w swoim postepowaniu widzę aberację - a więc
    oceniam siebie a nie ciebie - to czy ktoś inny niż ja sam jest w stanie to
    zrozumieć ?
    Więcej luzu kolego - mam krytyczny stosunek do siebie i czasem kreując poziom
    abstrakcji żartobliwej w gruncie rzeczy wypowiedzi - sprawiam ,że tylko mnie
    to śmieszy a dla innych brzmi arogancko czy zaczepnie.

    Nikt nie jest idealny - pozdrawiam Kriss

  • 26. Data: 2008-01-22 22:34:51
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 22 Jan 2008, Kriss wrote:

    > Więcej luzu kolego

    A to nie ma problemu.
    Raczej poszło mi o to, że niektóre Twoje wypowiedzi można było odebrać
    jakbyś czuł się urażony, a tego akurat nie chciałem.

    > - mam krytyczny stosunek do siebie

    To OK, mnie też można krytykować (czasem) ;)

    pzdr, Gotfryd