  • Data: 2013-02-18 18:12:04
    Temat: Re: Darowizna - trochę nietypowe...
    Od: "news.task.gda.pl" <a...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dziękuję za odpowiedź.

    Byłam dzisiaj w Urzędzie, ale Urzędnik odesłał mnie z kwitkiem :-(
    Powiedział, że oświadczenia nie przyjmie i że do zgłoszenia (SD-Z2) będę
    musiała koniecznie dołączyć umowę darowizny.

    Moglibyście mi przesłać wzór umowy, która

    - była dobra dla Urzędu i
    - i zabezpieczała mnie na przyszłość

    ?

    Czym się właściwie różni to oświadczenie, które przesłał Witek od umowy?

    Co lepiej zabezpieczy mnie na przyszłość?

    Pozdrawiam,
    Ania