  • Data: 2008-09-30 20:39:58
    Temat: Re: Data nabycia prawa do odliczenia podatku naliczonego
    Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    se.googlegroups.com>:

    > W jakiej deklaracji?
    >
    > --
    > Tomasz Nycz
    > [priv-->>X-Email]

    Rejestr zakupów VAT (deklaracja VAT7)

    Wezwali mnie do siebie z dokumentami a nie jestem pewien paru rzeczy.

    Min nie jestem pewien jaka powinna być ww.data, czy jeżeli orginał fry
    zaginł i w dokumentach ma duplikat to czy rejestrze zakupów powinienem
    mieć wpis dotyczący oryginału czy duplikatu.
    Czy jeżeli kupowałem doładowanie na stronie orange.pl i dostałem fre
    mailem plik pdf który wydrukowałem to czy taka faktura jest ważna.