    From: "Latet" <N...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Deklaracja VAT7 a KPiR ?
    Date: Sun, 5 Jan 2003 14:58:19 +0100

    > No z tym funduszem pracy to przedobrzyłeś.Masz na ten wydatek fakturę?
    > Ewidencja Vat to nic innego jak rejestr dokumentów a dokładnie faktur

    OK, ten FP to mial byc tylko jeden z przykladow takich kosztow,
    ktore wpisuje sie do KPiR, ale nie wpisuje sie do ksiąg vatowych.

    Wprawdzie byly tu juz dyskusje na temat tego jak sie powinno rozliczac FP,
    ale konkluzja byla taka, ze mozna (jesli nawet nie trzeba) wpisywac go do
    KPiR
    (inne rodzaje skladek ZUS mozna na PIT5).

    Moze wiec inaczej:

    czy prawda jest, ze do watowej ksiegi zakupow nie musze wpisywac
    tych pozycji z KPiR, ktore z odliczaniem VAT-unie maja nic wspolnego,
    np:
    - benzyna na samochod osobowy,
    - rat amortyzacyjnych samochodu,
    - zakupy towarow lub uslug od podmiotow nie wystawiajacych faktur VAT,
    - zakupy towarow lub uslug sprzedanych mi na fakture vat ze stawka "ZW".

    Najwazniejsze dla mnie w tej chwili sa te raty amortyzacyjne.

    Przy okazji - czy przychod z tytulu odsetek bankowych (wpisywany do KPiR)
    powinienem traktowac jako moją SPRZEDAŻ? Czy taki przychod
    wplywa jakos na strukture moich dochodow (ważna dla VAT7)?

    Dzieki,

    Latet