  • 1. Data: 2002-05-22 06:42:48
    Temat: Dieta
    Od: "And" <a...@l...pl>

    Interesuje mnie nastepujacy temat:
    Dieta z tytulu pelnienia funkcji czlonka zarzadu nie bedacego pracownikiem
    firmy ani udzialowcem.
    Jaka stawke podatku zastosowac? Nie moge znalezc odpowiedniego artykulu.
    Jaki jest to przychod w podatku dochodowym?

    Andrzej

  • 2. Data: 2002-05-22 07:00:42
    Temat: Re: Dieta
    Od: Sławomir Dąbrowski <s...@s...pl>

    Użytkownik And <a...@l...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:acfenh$3as$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > Jaka stawke podatku zastosowac? Nie moge znalezc odpowiedniego artykulu.
    > Jaki jest to przychod w podatku dochodowym?

    Stawka 20% bez potrącania kosztów uzyskania. Przychód równy jest kwocie
    brutto.

  • 3. Data: 2002-05-22 07:12:23
    Od: "jacek" <k...@p...onet.pl>

    diety nie ma

    jacek

  • 4. Data: 2002-05-22 08:31:32
    Od: "And" <a...@l...pl>

    Pod jaki artykul podlega ten przychod? Pod jaki artykul podlega stawka tego
    podatku?
    Chciałbym o tym poczytać.

    Andrzej

  • 5. Data: 2002-05-22 09:36:28
    Od: Sławomir Dąbrowski <s...@s...pl>

    > Pod jaki artykul podlega ten przychod? Pod jaki artykul podlega stawka
    tego
    > podatku?
    > Chciałbym o tym poczytać.

    Art. 13 pkt 7 updf

  • 6. Data: 2002-05-22 11:12:29
    Od: Sławomir Dąbrowski <s...@s...pl>

    > diety nie ma

    A "dieta" to nie przychód?

  • 7. Data: 2002-05-22 12:48:15
    Od: "And" <a...@l...pl>

    Wielkie dzieki. Gdybym mogl jeszcze prosic pod jaki artykul podlega stawka
    tego podatku bylbym dozgonnie wdzieczny.