  • 1. Data: 2002-05-21 21:03:25
    Temat: odliczenia na podsatwie rachunku bez VAT
    Od: "Register" <d...@o...pl>

    Kupiłem program komputerowy za 150 zł jako osoba prywatna.
    Otrzymałem rachunek bez VAT z firmy, która nie jest płatnikiem podatku
    od towarów i usług. Czy będę więc mógł w rocznym zeznaniu podatkowym
    odliczyć ok. 30 zł z tytułu zakupu programu na podstawie rachunku ?.
    Czy też odliczenia są możliwe tylko na podstawie faktur VAT ?
    Prosze o odpowiedź i o ile to możliwe wskazanie miejsca, gdzie można
    znaleźć więcej informacji na ten temat.
    Pozdrowienia,

  • 2. Data: 2002-05-24 11:55:30
    Temat: Re: odliczenia na podsatwie rachunku bez VAT
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik Register <d...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:acect6$mfu$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > Czy też odliczenia są możliwe tylko na podstawie faktur VAT ?
    > Prosze o odpowiedź i o ile to możliwe wskazanie miejsca, gdzie można

    W przepisach jest "udokumentowane wydatki". Nie ma nic na temat VATu. Chyba,
    że gdzieś jest przepis, głeboko schowany, ale ja go nie widziałem
    Ja bym odliczył tylko żeby to było powiązane z Twoją pracą ;)
    Moze ktoś jeszcze coś dorzuci?

    pozdr
    WS