  • Data: 2006-04-03 15:35:30
    Temat: Re: Diety
    Od: "Grzechoo" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie możesz przemyśleć co chcesz napisać i napisać to w jednym poście.

    No niestety jakoś tak wyszło... Im dalej w las tym więcej drzew...

    > W polu 160 wpisujesz brutto - koszty - diety.

    Czyli jako "brutto" traktować mam "Taxable income", a nie to co wpływa mi na
    konto?

    I jeszcze jedno pytanie dotyczące diet. Czy mogę sobie w dowolny sposób
    przypisywać diety do miesiąca? Dokładnie chodzi mi o to, czy diety mogę
    odpisać w sposób pokazany poniżej, czy muszę to zrobić chronologicznie?
    październik - 0 diet
    listopad - 20 diet
    grudzień - 10 diet

    Co prawda zyski wynikać mogą tylko z różnicy w kursach i są to tak naprawdę
    grosze, ale to takie pytanie czysto techniczne...