  • Data: 2006-04-03 18:24:47
    Temat: Re: Diety
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Grzechoo wrote:

    > Czyli jako "brutto" traktować mam "Taxable income", a nie to co wpływa mi na
    > konto?
    tak, tak samo jak u nas.
    Chciałbyś od tego co na koncie jeszcze raz odjąć zapłacony tam podatek ?
    :) Nie ma lekko.

    > I jeszcze jedno pytanie dotyczące diet. Czy mogę sobie w dowolny sposób
    > przypisywać diety do miesiąca? Dokładnie chodzi mi o to, czy diety mogę
    > odpisać w sposób pokazany poniżej, czy muszę to zrobić chronologicznie?
    > październik - 0 diet
    > listopad - 20 diet
    > grudzień - 10 diet
    >
    > Co prawda zyski wynikać mogą tylko z różnicy w kursach i są to tak naprawdę
    > grosze, ale to takie pytanie czysto techniczne...

    Nie mam zielonego pojęcia. Pewnie możesz. W każdym razie nigdzie nie
    jest napisane, że nie.
    To jest jeszcze bardziej pochrzanione niż myślisz, bo wszystko trzeba
    przeliczać na złote wg. kursu średniego NBP z dnia otrzymania.
    O ile dla się znaleźć kurs z dnia otrzymania wypłaty, to jaki kurs
    przyjąć jeśli chodzi o przeliczenie zapłaconego podatku ?