  • 11. Data: 2003-05-19 06:50:29
    Temat: Re: Dlaczego wszyscy EU-entuzjaści...
    Od: "Grzegorz Niedźwiecki" <i...@h...com>

    Użytkownik GreG <g...@n...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ba8kbn$usu$...@a...dialog.net.pl...
    > Użytkownik "szarwal" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Spokojnie, to dzialacz Samoobrony, wiec zrozum jego zachowanie.
    >
    > I ciekawe, kto tu nerwowo reaguje...?
    >
    > Facet uprawia totalny spam i crosspost. Na wroclawskiej grupie
    > juz poszlo do abuse, wiec dlugo nie nacieszy sie internetem.

    Lepiej od razu naślijcie bojówki:
    J.G., Działkowicza 19 ;-)

  • 12. Data: 2003-05-19 09:36:23
    Od: "j23" <w...@s...com.pl>

    > ja bede głosował za wejsciem i zadne argumenty tego nie
    > zmienia ...

    Gratuluje podejscia do problemu.... czyli nawet, gdyby nie wchodzeniem do UE
    przemawialy WSZELKIE SENSOWNE (zakladam hipotetycznie) argumenty, to Ty i
    tak bys glosowal za wejsciem... dobrze, ze nie wszyscy sa tak fanatycznie
    nastawieni do zycia.

  • 13. Data: 2003-05-19 09:43:17
    Od: "j23" <w...@s...com.pl>

    Użytkownik "Johnie Walker" <j...@N...pl> napisał w wiadomości
    > On Sun, 18 May 2003 12:55:38 +0200, "Grzegorz Niedźwiecki"
    <i...@h...com> wrote:
    > Nie dość, że zagłosuję na "tak", to jeszcze zainwestuję 130PLN w
    > benzynę, specjalnie po to, aby pojechać na referendum z Wa-wy (gdzie od
    > kilkunastu lat mieszkam i pracuję) do miasta z którego pochodzę i gdzie
    > jestem zameldowany (wiem, wiem, mógłbym głosiwać w Wa-wie).

    A czy ktos Ci broni. Moze nie zauwazyles, ale od kilkunastu lat zyjemy w
    demokracji i nikt Ci nie broni ani jezdzic gdzie chcesz, ani glosowac jak
    chcesz.

    > A to, że Ty, Twoja rodzina czy też znajomi być może stracą na wejściu
    > Polski do Unii, mało mnie interesuje. Mam to gdzieś - brutalne, ale do
    > bólu szczere. Chrzanić nieudaczników.

    Skad sie biora tacy GNOJE!!!!! Nic dziwnego, ze mamy potem takich politykow,
    ktorzy mysla wylacznie o WLASNYM interesie. A co ich ma obchodzic narod,
    inni ludzie, niech se radza sami, niech zdychaja z glodu - chrzanic
    nieudacznikow.

    Ja odpowiem tylko tak: CHRZANIC EGOISTOW!!!!!!!!

  • 14. Data: 2003-05-19 12:48:40
    Od: Johnie Walker <j...@N...pl>

    On Mon, 19 May 2003 11:43:17 +0200, "j23" <w...@s...com.pl> wrote:
> [...]
    > demokracji i nikt Ci nie broni ani jezdzic gdzie chcesz, ani glosowac jak
    Zauważyłem. Ale tak wogóle to o co chodzi???

> [...]
    > ktorzy mysla wylacznie o WLASNYM interesie. A co ich ma obchodzic narod,
    > inni ludzie, niech se radza sami, niech zdychaja z glodu - chrzanic
    Well, well, ale o co chodzi z tymi politykami? Skąd takie głębokie
    skojarzenie? Nie jestem politykiem, nie planuję i nigdy nie planowałem
    tzw. kariery politycznej. Nie lubię grzebać się w szajsie. Poza tym
    jestem zwolennikiem prawdy, nawet brutalnej. A to mnie zdecydowanie
    dyskwalifikuje jako polityka. :-)

    > Ja odpowiem tylko tak: CHRZANIC EGOISTOW!!!!!!!!
    Chlip, chlip, wzruszyłem się. IMO *wszystkim* żyło by się lepiej gdyby
    na świecie było więcej egoistów takich jak ja, niż proroków próbujących
    zbawiać świat. Bez wyraźnej prośby o zbawienie ze strony owego świata. :-)

    Regards,
    Johnie

  • 15. Data: 2003-05-19 14:52:15
    Od: "j23" <w...@s...com.pl>

    > Zauważyłem. Ale tak wogóle to o co chodzi???

    Napisales to tak, jakby ktos Ci tego zabranial, wiec pomyslalem, ze nie
    zauwazyles zmiany ustroju...

    > Well, well, ale o co chodzi z tymi politykami? Skąd takie głębokie
    > skojarzenie? Nie jestem politykiem, nie planuję i nigdy nie planowałem
    > tzw. kariery politycznej

    Cos z pomyslunkiem kiepsko u Ciebie, ale wyjasniam. Skojarzenie nie jest
    wcale glebokie. To co napisales o swoim podejsciu do zycia, a zwlaszcza
    stosunek do innych CHARAKTERYZUJE wiekszosc naszych politykow. A czy
    planujesz byc politykiem czy nie, malo mnie to obchodzi. Moge tylko dodac
    swoje przypuszczenie, to ze jesli bedziesz widzial w tym SWOJ interes, to na
    pewno...

    > Chlip, chlip, wzruszyłem się. IMO *wszystkim* żyło by się lepiej gdyby
    > na świecie było więcej egoistów takich jak ja, niż proroków próbujących
    > zbawiać świat. Bez wyraźnej prośby o zbawienie ze strony owego świata. :-)

    Juz ja wole tych 'zbawicieli' niz wszelkiej masci EGOISTOW, ktorzy chrzania
    wszystkich. Ale dla wyjasnienia dodam, ze (moze znow tego nie zauwazyles)
    swiat nie jest czarno-bialy. Pewnie znow zapytasz "o co chodzi?", wiec od
    razu wyjasniam, ze oprocz egoistow i zbawicieli jest na szczescie duza grupa
    ludzi, ktorzy nie mysla WYLACZNIE o sobie...