    From: Johnie Walker <j...@N...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Dlaczego wszyscy EU-entuzjaści...
    Date: 19 May 2003 14:48:40 +0200
    Sender: h...@h...slackware.pl

    On Mon, 19 May 2003 11:43:17 +0200, "j23" <w...@s...com.pl> wrote:
    > Użytkownik "Johnie Walker" <j...@N...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A czy ktos Ci broni. Moze nie zauwazyles, ale od kilkunastu lat zyjemy w
    > demokracji i nikt Ci nie broni ani jezdzic gdzie chcesz, ani glosowac jak
    > chcesz.
    Zauważyłem. Ale tak wogóle to o co chodzi???

    > Skad sie biora tacy GNOJE!!!!! Nic dziwnego, ze mamy potem takich politykow,
    > ktorzy mysla wylacznie o WLASNYM interesie. A co ich ma obchodzic narod,
    > inni ludzie, niech se radza sami, niech zdychaja z glodu - chrzanic
    > nieudacznikow.
    Well, well, ale o co chodzi z tymi politykami? Skąd takie głębokie
    skojarzenie? Nie jestem politykiem, nie planuję i nigdy nie planowałem
    tzw. kariery politycznej. Nie lubię grzebać się w szajsie. Poza tym
    jestem zwolennikiem prawdy, nawet brutalnej. A to mnie zdecydowanie
    dyskwalifikuje jako polityka. :-)

    > Ja odpowiem tylko tak: CHRZANIC EGOISTOW!!!!!!!!
    Chlip, chlip, wzruszyłem się. IMO *wszystkim* żyło by się lepiej gdyby
    na świecie było więcej egoistów takich jak ja, niż proroków próbujących
    zbawiać świat. Bez wyraźnej prośby o zbawienie ze strony owego świata. :-)

    Regards,
    Johnie