  • 1. Data: 2005-02-05 12:53:44
    Temat: Do kiedy zapłacić skabrówce?
    Od: CATALYST <c...@i...pl>

    Cześć,
    pisze pierwszy raz więc serdecznie witam :)

    Pytanko brzmi - wyszło mi z obliczeń że muszę skarbówce dopłacić
    jakąśtam kwotę - do kiedy musze to zrobić i jak się to ma do
    ostatecznego terminu złożenia zeznania (koniec kwietnia?)

    Z góry dzięki serdeczne i pozdrowienia

    CAT

    --
    Mógłbym nazwać to miejsce Zakątkiem Prosiaczkopuchatka, gdyby Zakątek
    Puchatka nie brzmiało lepiej jako krótsze i bardziej zakątkowe.

    Przy odp. na PRIV wytnij cyfry z adresu

  • 2. Data: 2005-02-05 12:59:01
    Temat: Re: Do kiedy zapłacić skabrówce?
    Od: CATALYST <c...@i...pl>

    Black Peter napisał(a):

    > CATALYST napisał(a):
    > Tak samo sie ma zlozenie zeznania jak i zaplata. Masz sie do tej daty
    > rozliczyc ze skarbowym.

    Dzięki za info - czy istnieje jakaś mozliwość odroczenia lub rozbicia
    tej spłaty?

    Pozdrowionka
    CAT

  • 3. Data: 2005-02-05 12:59:07
    Od: Black Peter <b...@w...pf.pl>

    CATALYST napisał(a):
> [...]
    > ostatecznego terminu złożenia zeznania (koniec kwietnia?)

    Tak samo sie ma zlozenie zeznania jak i zaplata. Masz sie do tej daty

    pozdrawiam

    --
    _ ) _ \
    _ \ __/ *Black Peter*

  • 4. Data: 2005-02-05 13:55:57
    Od: Black Peter <b...@w...pf.pl>

    CATALYST napisał(a):

    > Dzięki za info - czy istnieje jakaś mozliwość odroczenia lub rozbicia
    > tej spłaty?
    >
    > Pozdrowionka
    > CAT

    Nie wiem, ale nie sadze zeby bylo to mozliwe :(

    --
    _ ) _ \
    _ \ __/ *Black Peter*

  • 5. Data: 2005-02-05 13:57:29
    Od: CATALYST <c...@i...pl>

    Black Peter napisał(a):

    > Nie wiem, ale nie sadze zeby bylo to mozliwe :(

    Dzięki

    CAT

  • 6. Data: 2005-02-05 16:33:14
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Sat, 05 Feb 2005 13:59:01 +0100, CATALYST napisał(a):

    > Dzięki za info - czy istnieje jakaś mozliwość odroczenia lub rozbicia
    > tej spłaty?
    >
    > Pozdrowionka
    > CAT

    PIT możesz złożyć już teraz. Zapłata do końca kwietnia.
    Przecież masz odroczone - musisz spłacić do końca kwietnia - więc już
    zbieraj pieniądze na zapłatę.

    --
    Mieczysław
    ----

  • 7. Data: 2005-02-07 08:27:36
    Od: "Jano" <m...@h...gula>

    Użytkownik "CATALYST" <c...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:cu2ful$rf9$2@inews.gazeta.pl...

    > Dzięki za info - czy istnieje jakaś mozliwość odroczenia lub rozbicia
    > tej spłaty?

    Jeśli masz na to jakieś POWAŻNE uzasadnienie to pisz prośbę do naczlnika
    urzędu. Mojej znajomej sie udało na raty i nawet bez odsetek. Zarobki
    bidniutkie ale zamienila mieszkanie na duzo mniejsze i wyszedl jej
    przychod.