  • 1. Data: 2004-04-14 20:21:41
    Temat: Do którego miesiąca zaliczyć koszty wynagrodzeń?
    Od: "Mona" <m...@g...pl>

    Do tej pory w mojej firmie wynagrodzenia wypłacane były na koniec miesiąca
    więc koszty wchodziły mi do danego miesiąca a w następnym rozliczałam się z
    ZUS-em i US. Teraz będę musiała wypłacać pensje 10 następnego miesiąca i nie
    wiem do którego miesiąca liczą się koszty, czy do miesiąca za który jest
    wypłata, czy do m-ca w którym jest wypłata.

  • 2. Data: 2004-04-14 20:24:29
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Mona,

    Wednesday, April 14, 2004, 10:21:41 PM, you wrote:

> [...]
    > wiem do którego miesiąca liczą się koszty, czy do miesiąca za który jest
    > wypłata, czy do m-ca w którym jest wypłata.

    Aż jestem ciekaw reakcji - zbluzgają, wyślą do wróżki czy grzecznie
    zapytają...

    Ja na razie odsyłam do wróżki - bo wróżyć nie potrafię. Coś za mało
    informacji tu widzę.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2004-04-14 21:43:21
    Od: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl>

    "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> wrote in message

    > Aż jestem ciekaw reakcji - zbluzgają, wyślą do wróżki czy grzecznie
    > zapytają...
    >
    > Ja na razie odsyłam do wróżki - bo wróżyć nie potrafię. Coś za mało
    > informacji tu widzę.

    a ja wyjaśniam, że nie napisałaś w jakiej formie rozliczasz się z urzędem, a
    jeśli to KPiR to czy memoriałowo czy kasowo. A odpowiedź od tego zależy.
    Ja w pełnej księgowości stosuję memorialowe naliczanie wynagrodzeń z tytułu
    umowy o pracę, czyli zaliczam w koszty bez względu na termin wypłaty.

    Magda

  • 4. Data: 2004-04-14 22:04:33
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Magdalena,

    Wednesday, April 14, 2004, 11:43:21 PM, you wrote:

    [...]

    > a ja wyjaśniam, że nie napisałaś w jakiej formie rozliczasz się z urzędem,

    Widzę, że humor Ci się juz trochę poprawił ;-P

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 5. Data: 2004-04-15 15:02:52
    Od: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl>

    > Widzę, że humor Ci się juz trochę poprawił ;-P
    > Best regards,
    > RoMan mailto:r...@p...pl

    a skąd wiesz, Romanie ?? ;-)

    Magdalena