  • 1. Data: 2002-11-19 14:41:31
    Temat: Dobre biuro rach. w Warszawie
    Od: "vic" <v...@y...com>

    Witam,

    Poszukuje jakiegos dobrego biura rachunkowego w Warszawie, ktore doradzi
    jaki rodzaj dzialalnosci wybrac (ryczalt/kpir), zalatwi formalnosci zwiazane
    z zalozeniem DG,bedzie sluzylo porada i poprowadzi potem solidnie moje
    rozliczenia. Wiadomo ze na ryczalcie/kpir kokosow nie zarobi, wiec dobrze
    gdyby mnie nie olewalo ;)

    mozecie polecic jakies biura , moze jest jakis ranking w sieci, cos ala
    TOP10?

    pzdr,

  • 2. Data: 2002-11-19 15:43:06
    Temat: Re: Dobre biuro rach. w Warszawie
    Od: walfal <w...@x...wp.pl>

    Dnia 19-11-2002 15:41, Użytkownik vic napisał:
> [...]
    > z zalozeniem DG,bedzie sluzylo porada i poprowadzi potem solidnie moje
    > rozliczenia. Wiadomo ze na ryczalcie/kpir kokosow nie zarobi, wiec dobrze

    W Warszawie to wystarczy ,obojętnie w którą stonę, rzucić kamieniem
    i ze dwa biura rachunkowe trafisz. Potem rzut monetą i już masz
    wystarczajaco dobre dla Twoich potrzeb biuro :)
    Tak na poważnie to szukaj biura połozonego w pobliżu miejsca
    wykonywania działalności ew.zamieszkania.
    > mozecie polecic jakies biura , moze jest jakis ranking w sieci, cos
    >ala TOP10?
    Raczej spodziewałbym się swego rodzaju "czarnej listy" lub strony
    na której klienci opisują "wpadki" br. Ale chyba jej nie ma, więc
    można przyjąć, że w potrzebnym Tobie zakresie, wśród "licencjonowanych"
    na brak kompetencji się nie natkniesz.
    Poświęć chwilę i zapoznaj się osobiście z ofertami cenowymi i sposobem
    obsługi kilku biur. Może Ci się powiedzie w działalności i zwiażesz się
    z danym biurem na wiele lat.
    > pzdr,
    WitoldG.

  • 3. Data: 2002-11-20 14:48:58
    Od: "Tomek" <o...@y...com>

    Użytkownik "vic" <v...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > gdyby mnie nie olewalo ;)
    >
    > mozecie polecic jakies biura , moze jest jakis ranking w sieci, cos ala

    W pierwszej kolejności sprawdź, czy osoba prowadząca biuro ma do tego
    uprawnienia, no i czy jest ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej ...

    Tomek

  • 4. Data: 2002-11-21 13:12:38
    Od: k...@p...onet.pl

    > Witam!
    Jak najbardziej polecam bardzo dobre biuro i nie tylko!!!!
    podaje namiary:

    www.outsourcer.com.pl
    e-mail:i...@o...and.pl
    tel:(22)637 30 39