  • Data: 2004-05-04 09:51:59
    Temat: Re: Donos...
    Od: "Leszek" <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No i tak sobie obmyślam czarny scenariusz - po zakończeniu postępowania
    > w US możemy mieć:
    > - zarzut US że "czerpał" np. na kwotę 10 000
    > - wyjaśnienie Leszka że nie czerpał wcale
    > - dowód (jeśli US go ma) że wyjaśnienia Leszka są niewiarygodne
    >
    > Nie wiem czy wtedy jest po co iść do sądu...

    Jest jeszcze ciekawiej. Bylem tam i wypytywali mnie o wszystko. Poza strona
    to nie mieli zadnych dowodow. Sam przyznalem sie do kilku zlecen dla
    znajomych i rodziny za darmo (bo tak bylo - kasy zadnej nie zarobilem,
    chcialem tylko rozwinac ciekawa dyskusje :-) Kobieta mi machnela jakims
    paragrafem z ustawy o podatku od osob fizycznych. Wynika z niego, ze
    niezgodne z prawem jest wykonywanie uslug za darmo dla osob nie z rodziny!!!
    Zrobienie komus przyslugi bez zarejestrowanej dzialalnosci jest
    przeestepstwem. To ci dopiero! Ja chyba wyjade z tego kraju. Najlepiej jak
    najdalej - na Tasmanie. Co mi moze zrobic US za to?

    Pozdr,
    Leszek