  • 11. Data: 2007-10-03 22:22:17
    Temat: Re: Dorabiamy do kieszkonowego ;-)
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Piotrek wrote:

    > Spokojnie! Bez fałszywej skromności życzyłbym wszystkim dzieci, które
    > mają tak poukładane w głowie jak moje.
    >
    > Natomiast nie widzę powodu, ażeby nie pozwolić jej pobawić się trochę
    > pieniędzmi ...
    >
    > Oczywiście jeśli proporcje pomiędzy nauką i zabawą są właściwe :-)

    Niestety masz tego pecha, że w tłumie jednostkę bardzo ciężko wyłapać i
    dlatego tnie się równo po wszystkich, bo inaczej po prostu się nie da.
    Jak twoja córka z lekka wystaje, to niestety nic na to nie poradzisz.
    Musi poczekać do odpowiedniego wieku. Na pewno znajdzie inne zajęcia w
    zastępstwie.

  • 12. Data: 2007-10-04 08:53:28
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 03-10-2007 o 23:03:57 witek <w...@g...pl.invalid>
    napisał(a):

    > W interesie ogółu jest aby się uczyła niż handlowała.

    A możesz wyjaśnić czy to dziecko jest dzieckiem ogółu
    czy też konkretnej osoby?

  • 13. Data: 2007-10-04 08:54:18
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 04-10-2007 o 00:22:17 witek <w...@g...pl.invalid>
    napisał(a):

> [...]
    > Jak twoja córka z lekka wystaje, to niestety nic na to nie poradzisz.
    > Musi poczekać do odpowiedniego wieku. Na pewno znajdzie inne zajęcia w

    Można jeszcze nie ciąć :)

  • 14. Data: 2007-10-04 10:22:02
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Nie wydaje ci się, że w jej wieku powinna zajmować się czymś innym niz
    > tirówkami lub staniem z ciuszkami na bazarze.
    > W interesie ogółu jest aby się uczyła niż handlowała.

    Czy nie uwazasz, ze praktyka handlowa na Allegro to jest takze nauka? Bardzo
    dobra praktyczna nauka gospodarczego myslenia i dzialania?
    O wiele bardziej przydatna niz budowa eugleny zielonej (wszystko w zyciu sie
    moze przydac - z wlasnego doswiadczenia wiem, ze tez i euglena - ale chodzi
    o pewna gradacje przydatnosci).

    Pozdrawiam
    SDD

  • 15. Data: 2007-10-04 10:28:35
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 04-10-2007 o 12:22:02 SDD <s...@t...pl> napisał(a):

> [...]
    > sie
    > moze przydac - z wlasnego doswiadczenia wiem, ze tez i euglena - ale

    witek to kolektywista i pogromca kułaków :)

  • 16. Data: 2007-10-04 12:16:48
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 4 października 2007 00:22
    (autor witek
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <fe14mt$kcu$6@inews.gazeta.pl>):

> [...]
    > Jak twoja córka z lekka wystaje, to niestety nic na to nie poradzisz.
    > Musi poczekać do odpowiedniego wieku. Na pewno znajdzie inne zajęcia w

    Jezu.... Jak Was słucham to się można pociąć...

    Laska chce się pobawić, tata się zgadza a Wy od razu jak jakieś sępy że się
    nie da, że bez sensu i w ogóle....

    Wiem, wiem, regulamin Alledrogo nie zezwala... No ale jeśli pod kontrolą
    tatusia, to czemu by nie miała np. zająć się pakowaniem i wysyłaniem, a
    konto na Alledrogo będzie prowadził tatuś w ramach swojej działalności?

    Nie wiem ile lat ma córka... W zależności od tego, po prostu proponuję
    stosownie dobrać nadzór tatusia, ale w czym problem, żeby tatuś wspólnie z
    córką to robili na konto tatusia?

    Jak mi ktoś walnie coś o przekrętach i szarej strefie, to osobiście nakopię
    do dupy, bo nie takie problemy ma polska gospodarka, żeby nie można było...

    Poza tym, skoro córka może legalnie pomagać rodzicom w domu, skoro dzieci po
    wsiach nie tak ciężko harują na gospodarkach, to nie wierzę że tak całkiem
    nielegalne jest to, żeby córka pomagała tatusiowi przy handlu ciuchami.

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl

  • 17. Data: 2007-10-04 12:23:52
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Tristan,

    Thursday, October 4, 2007, 2:16:48 PM, you wrote:

> [...]

    [...]

> [...]
    > dzieci po wsiach nie tak ciężko harują na gospodarkach, to nie
    > wierzę że tak całkiem nielegalne jest to, żeby córka pomagała

    Ale czy ktoś temu przeczy?

    Problemem jest regulamin Alledrogo, który nie zezwala na korzystanie z
    konta innym osobom niż zarejestrowane. A zarejestrowana osoba musi być
    pełnoletnia. I to jest problem nie podatkowy ale pomiędzy Alledrogo a
    użytkownikiem. W razie jakichkolwiek problemów Alledrogo zamknie konto
    i nie będzie pomiłuj.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 18. Data: 2007-10-04 12:51:55
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 4 października 2007 14:23
    (autor RoMan Mandziejewicz
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <6...@p...pl>):

> [...]
    > pełnoletnia. I to jest problem nie podatkowy ale pomiędzy Alledrogo a
    > użytkownikiem. W razie jakichkolwiek problemów Alledrogo zamknie konto

    No ale jaki problem, żeby konto miał tatuś? Czy allegro sprawdza kto pakował
    paczkę dla klienta? Już nie przesadzajmy. W kontaktach z klientami może
    przecież występować tatuś i jego dane. A córka po prostu zajmie się
    pakowaniem, pozyskiwaniem itepe.

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl

  • 19. Data: 2007-10-04 13:08:18
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 04-10-2007 o 14:51:55 Tristan <n...@s...pl> napisał(a):

> [...]
    > paczkę dla klienta? Już nie przesadzajmy. W kontaktach z klientami może
    > przecież występować tatuś i jego dane. A córka po prostu zajmie się

    Głos wołającego na puszczy :)

    Jakby osadnicy na prerii mieli takie jaja to by US teraz to były 3 wioski
    dręczone
    przez fort poborców podatkowych :)

  • 20. Data: 2007-10-04 14:16:57
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Tristan,

    Thursday, October 4, 2007, 2:51:55 PM, you wrote:

> [...]
    > paczkę dla klienta? Już nie przesadzajmy. W kontaktach z klientami może
    > przecież występować tatuś i jego dane. A córka po prostu zajmie się

    Po raz kolejny: tego nikt tutaj nie zabraniał.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl